הורדת נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית

הורדת נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית

תוכן עניינים

הזרקת חומצה היאלורונית היא טיפול לקמטים וקמטי פנים. זה מוזרק לתוך העור כדי להגדיל את נפח הרקמה. זה מגביר את הגמישות, מה שמפחית נפיחות וחבורות.

אחת מתופעות הלוואי הנפוצות ביותר של הזרקת חומצה היאלורונית היא נפיחות. בנוסף לחבלות, נפיחות יכולה להיות גורם לאי נוחות וכאב. הדרך הטובה ביותר להפחית את הנפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית היא באמצעות חבילות קרח או קומפרסים קרים למשך 15-20 דקות בכל פעם כל 3 שעות למשך 24 שעות לאחר הטיפול.

ניתן להפחית נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית באמצעות שקיות קרח או קומפרסים קרים למשך 15-20 דקות בכל פעם כל 3 שעות למשך 24 שעות לאחר הטיפול

חומצה היאלורונית היא חומר שניתן להזריק לעור כדי להפחית נפיחות וכאב. הוא משמש גם בהליכים קוסמטיים ונחשב בטוח.

עם זאת, ישנן כמה תופעות לוואי של הזרקת חומצה היאלורונית, כגון חבורות, אדמומיות וגרד באזור ההזרקה. על מנת להפחית את תופעות הלוואי הללו, הרופאים משתמשים לפעמים במוצר בשם Rynite להפחתת הנפיחות.

Rynite עשוי מתערובת של סוכר ונתרן הידרוקסיד (NaOH). תערובת זו מגיבה עם החומצה ההיאלורונית בעור ליצירת סודיום גליצרופוספט (NaGlyP) בעל רמת pH חומצית. התגובה בין NaGlyP לחומצה היאלורונית גורמת לתגובה אקסותרמית עם שחרור חום המפחית את הנפיחות לאחר ההזרקה

חומצה היאלורונית היא אחד מחומרי המילוי הנפוצים ביותר להזרקה המשמשים להגדלת רקמות רכות. זה שימש במשך עשרות שנים כדי להפחית נפיחות וחבורות לאחר ניתוח, אבל זה יכול לגרום לתגובה דמוית גרנולומה אצל חלק מהמטופלים.

ישנן מספר דרכים להפחית נפיחות מהזרקות חומצה היאלורונית. דרך אחת היא שימוש בחבילות קרח ובתחבושות דחיסה שיכולות לעזור בתהליך. דרך נוספת היא שימוש בתרופה בשם איבופרופן, המפחיתה את הדלקת במקום ההזרקה.

חומצה היאלורונית מוזרקת לעור לשיפור איכות העור. זהו המרכיב של העור שהופך אותו לגמיש ומונע את התקמטות העור.

ישנן דרכים רבות שבהן ניתן להזריק חומצה היאלורונית. שיטה נפוצה היא להזריק אותו בנקודה מסוימת בפנים, כמו הלחיים או השפתיים. הזרקת אותו לפנים יכולה להפחית את הנפיחות.

הטכניקה הנפוצה ביותר להפחתת נפיחות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית היא באמצעות מסיכת פנים. המסכה מיועדת למילוי בתמיסת מלח או משחה אנטיביוטית , שעוזר להפחית את כמות הנוזלים המשתחררים מהעור. לנפיחות קלה, הרופא שלך עשוי להמליץ לעטוף את האזור המוזרק בתחבושת אלסטית כדי להפעיל לחץ ולשמור על שליטה על הנפיחות.

דילוג לתוכן