אסתטיקה רפואית לחיוך מושלם

אסתטיקה רפואית לחיוך מושלם

תוכן עניינים

כולנו רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב. נראות חיצונית מאז ומעולם הייתה פקטור בעולמם של בני האדם. מראה חיצוי נאה משדר אטרקטיביות וזו פותחת דלתות. היום, בעידן הרשתות החברתיות ההנחות הללו מקבלות תוקף נוסף. כיוון שאנחנו חיים בעידן בו הרשתות החברתיות הן אלו אשר נותנות את הטון. הרי שאנחנו רואים עוד ועוד אנשים המעוניינים לשפר את מראה השיניים שלהם ולשוות לעצמם מראה אסתטי ונעים לעין. במאמר הבא אנחנו נדבר על הפרוצדורות הפופולאריות ומה אתם צריכים לדעת לגביהן.

אילו פרוצדורות נחשבות פופולאריות בשנים האחרונות

כאשר אנחנו מדברים על האסתטיקה של השיניים אנחנו מדברים בדרך כלל על הדברים הבאים:

  1. אנחנו רוצים לראות שיניים ישרות: אסתטיקה היא הרבה פעמים סימטריה. כאשר יש סימטריה בין שני הצדדים של הפה, התחושה היא כי החיוך הופך יפה יותר ונעים לעין.
  2. ככל שהשיניים לבנות יותר כך הן נחשבות אסתטיות: שיניים לבנות מבטאות אולי יותר מכל בריאות. כאשר השיניים לבנות התחושה היא כי מדובר על אדם בריא ואצלנו במוח, אנחנו מתרגמים זאת לתחושה של אסתטיקה.
  3. אם אין רווחים בשיניים: גם כאן, אנחנו נכנסים לסיפור של סימטריה המייצרת תחושה של אסתטיקה.
  4. החיוך צריך להכיל שיניים בלבד: כלומר, חיוך חושף חניכיים בדרך כלל מתפרש בתור אלמנט לא אסתטי.

איך אנחנו יכולים לטפל בכל אחת מהבעיות הללו

לאורך השנים, התפתחו טכניקות שונות אשר תפקידן הוא להביא אותנו למצב בו השיניים מעוצבות בצורה נאה ואסתטית. קודם כל אנחנו רואים בשנים האחרונות עליה בשימוש בחומרים כמו חרסינה לשיניים למשל וכן הלאה. אלו תהליכים בהם בעצם, איש המקצוע כמו מייצר באמצעות חומרים סינטטים סוג של ציפוי לשיניים, אשר נדמה ממש כאילו היה מדובר על הדבר האמיתי. אנחנו יכולים עם חרסינה לשיניים גם לסגור רווחים וכן הלאה. כמובן, אפשר להגיע לאותן תוצאות בכלים נוספים. בין אם אנחנו רוצים להשתמש בלייזר להלבנת שיניים או במכשירים דנטלים כדי ליישר את השיניים בלחץ.

דרך נוספת להגיע לתוצאות למשל במקרה של חיוך חושף חניכיים או אם יש אי סימטריה בשפתיים, זה להשתמש בבוטוקס וחומצה הילאורונית. גם כאן אנחנו צריכים להיות זהירים ולהבין איך אנחנו עושים שיפוצים קלים אבל לא שינויים דרמטים אשר בסופו של דבר, גם לא יביאו לנו את התוצאות להן אנחנו מקווים. יש מקרים יוצאי דופן בהם נלך ממש לניתוח. למשל, במקרה של חיוך חושף חניכיים, אנחנו יכולים לשנות את המיקום של רקמת השן ולחשוף יותר מהשן, מה שיציג מראה יפה ואסתטי.

הכל תלוי סיטואציה כמובן. רק כדאי לזכור כי היום יש לרפואה המערבית כלים רבים אשר בהחלט יכולים להיות לנו לעזר בעת הצורך.

אתם ממש לא חייבים להישאר כך לנצח

אם אתם מרגישים אי נוחות בנוגע לפגם אסתטי כזה או אחר, אתם בהחלט לא צריכים להישאר עם זה לבד. היום יותר מאי פעם בעבר, יש לנו מגוון רחב של כלים אשר יכולים לסייע לכם בעת הצורך. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי בהקדם האפשרי. ביחד, ננסה להבין מה אתם מחפשים ואילו כלים עומדים לרשותינו כדי להגשים ביחד מטרה משותפת.

רוצים לקבל הצעת מחיר לטיפולם אסתטיים ? השאירו פרטים וקבלו 25% על כל הטיפולים כולל כפל מבצעים !
מאמרים אחרונים שעלו
דילוג לתוכן