מזונות המסייעים לגמישות עור הפנים

מזונות המסייעים לגמישות עור הפנים

תוכן עניינים

עם מרוצת השנים, כל אחד ואחת מאתנו מחפש את הדרכים לשמר את מראה העור הבריא, נטול הקמטים והחיוני. הבשורות הטובות הן שישנם מגוון מאכלים מעולים שיוכלו לסייע לכם לשמר את המראה הצעיר לשנים ארוכות, והבשורות הפחות טובות הן שאתם מוכרחים להתחיל עם זה כאן ועכשיו.

המלאכה מרובה ועתה הפשילו שרוולים, שנסו מותניים, רשמו לעצמכם את הצ'ק ליסט הבא וסורו אל המכולת הקרובה. ואל תדאגו, כל המזונות שנציין להלן הם נגישים ומוכרים בכל בית ובית בישראל.

אבוקדו

הפרי הירוק והאהוב שמביא עמו טעמים ייחודיים שאינם שניים להם. יש המכנים אותו בתור ה'חמאה' של הטבע, וזאת כיוון שהוא גדוש בשומנים בלתי רוויים בריאים ושעושים פלאים לעור הפנים.

שומנים בריאים אלו מסייעים לשמור על לחות העור, וכך כפועל יוצא הם גם משמרים עור רך וגמיש במיוחד.

נוסף לשומנים הבריאים הקיימים באבוקדו, הוא גם עשיר בוויטמינים C ובוויטמין E המעודדים ייצור קולגן, חלבון חשוב לבניית תאי העור וחידושו.

סלמון

דג נפלא שהוא לא רק תענוג לחך, כי אם מקור נפלא לחומצות שומן אומגה 3.

חומצות השומן אומגה 3 מסייעות לשמר את קרומי התא ומאפשרות לו להישאר לח וגמיש במיוחד.

בנוסף לכך, לאומגה 3 ישנן תכונות אנטי דלקתיות המפחיתות אדמומיות ומסייעות להפחית נפיחות. באופן הזה, תוכלו לשמר עור מוצק וזוהר.

אוכמניות

פלא הפלאים, הפירות הקטנטנים והכחולים הללו לא רק טעימים, אלא גם מהווים מקור נפלא לנוגדי חמצון המסייעים במלחמה כנגד הרדיקלים החופשיים.

אוכמניות עשירות באנתוציאנינים המפחיתים את תוצאותיהן ההרסניות של הרדיקלים החופשיים. נוסף על כך, עושרן בוויטמינים שונים מאפשר לחזק את המערכת החיסונית, וגוף בריא בא לידי ביטוי גם בעור פנים בריא.

עלים ירוקים

קייל או תרד לשם הדוגמה יכולים להוות עבורכם תוספת נפלאה לסלט, וגם להעשיר את גופכם בוויטמין K.

וויטמין זה ממלא תפקיד מכריע בייעול זרימת הדם בגוף, וזרימת דם טובה יותר, משמעה אספקה סדירה ומאוזנת של חמצן אל תאי העור כמו גם הרכיבים הנדרשים לשמירה על עור בריא.

צריכה עקבית של עלים ירוקים דוגמת קייל או תרד תאפשר לכם לשמר את גמישות העור לאורך שנים ארוכות.

אגוזים

אגוזים וכן מיני זרעים שונים עשירים בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן החיוניות לפעילות התקינה של גופנו.

שקדים, אגוזי מלך וזרעי פשתן לשם הדוגמה, מסייעים רבות בהיבט התזונתי ועשירים בוויטמין E המתפקד כנוגד חמצון יעיל ואיתן. וויטמין E בעקיפין מסייע רבות בהגנה על העור ובשמירה על גמישותו.

לסיכום

בכוחם של מזונות רבים להעניק לגופנו מגוון רחב של רכיבים תזונתיים המסייעים בקידום בריאות הגוף, ובחיזוק יכולת הריפוי הפנימית הטבעית שלו.

מומלץ להעשיר את התזונה במגוון מזונות המסייעים במגוון רחב של חזיתות בריאותיות שונות, וזאת מתוך מחשבה המסתכלת שנים רבות קדימה.

רוצים לקבל הצעת מחיר לטיפולם אסתטיים ? השאירו פרטים וקבלו 25% על כל הטיפולים כולל כפל מבצעים !
מאמרים אחרונים שעלו
דילוג לתוכן